Неділя, 19.05.2024, 09:44
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [13]
Пошук
Друзі сайту
- Департамент освіти і науки, молоді і спорту Чернівецької ОДА
- Управління освіти Глибоцької РДА
- Сайт Глибоцької районної організації профспілки працівників освіти
- ІППОЧО м.Чернівці
- Освіта Чернівців
- Чернівецька ОДА
- Учительський журнал он-лайн
- Сайт вчителів початкових класів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Персональний сайт Тетяни Деліцой
Головна » Статті » Мої статті

Фрагмент уроку з української мови 2 клас.Закріплення вивченого про прикметник.

На уроках української мови за допомогою тренажеру

«Частини мови», закріплюю різноманітні вміння й навички.

Мандруючи королівствами частин мови граємо ігри «Хто швидше», «Ой, хтось зайвий».. Такі ігри як «Хто? Що?», «Зміни слово», «Відгадай» допомагають активізувати опорні знання про вивчену частину мови.  
 Яка цеглинка?

 Діти вчаться: швидко мислити, співпрацювати, застосовувати раніше вивчене.

          Основні завдання:

  1. Педагог пропонує кожній дитині взяти по 6 цеглинок різних кольорів. На екрані з’являються цеглинки з словами різних частин мови. Діти  повинні показати цеглинку відповідного кольору.

Наприклад:
1. Жовта цеглинка – іменник.

            2. Червона цеглинка – прикметник.
            3. Синя цеглинка – дієслово.

 

Гра «Хто швидше?»

  • А якими можуть бути прикметники? Наступне наше дослідження пов’язане саме з цим питанням.

1 група -  доберіть синоніми до слів:

 Багатий  - …(заможний, грошовитий)

 Важкий  - …  (масивний, тяжкий)

 Красивий  - … (вродливий, гарний)

Сумний - …    (журливий, смутний)                                                         

 – доберіть антоніми до слів:              Багатий  - …(бідний)

                                                               Важкий  - …  (легкий)

                                                                Красивий  - … (потворний)

                                                                Сумний - …  (веселий)

2 група – утворіть прикметники на – ський,  -  цький, - зький. Поясніть як вони пишуться.      

Кавказ – (кавказький)

Запоріжжя – (запорізький)

Одеса – (одеський)

Вінниця – (вінницький)

Прага – (празький)

Рим -    (римський)                                                      

3 група – до прикметників, ужитих у переносному значенні, доберіть прикметники з прямим значенням.

Гарячий привіт –

Світла думка –

Залізна воля –

Кам’яне серце –

Поясніть значення словосполучень.


 



Джерело: https://docs.google.com/presentation/d/1O6mnYntthbpozAwW26_z8iV81Jc1Kqi1/edit?usp=drivesdk&ouid=108220765353710286480&rt
Категорія: Мої статті | Додав: Т_Т_Деліцой (18.01.2022)
Переглядів: 98 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Конструктор сайтів - uCozДеліцой Тетяна © 2024