Фрагмент уроку читання 2 клас.
Тема. Українська народна казка "Колосок"
Мета: навчати дітей критичному мисленню, формувати навики виразного читання, вміння виділяти головне, переказувати прочитане, давати відповіді на запитання, розвивати мову і мовлення учнів, уміння читати текст в особах, збагатшувати знання про усну народну творчість,виховувати любов до праці.
- Відгадайте загадки.
У норі хатинку має
хліб, сирочок полюбляє.
По підлозі тишком-нишком
Бігає сіренька( Мишка)
На зорі встає,
Голосніше за всіх співає:
На ногах він носить шпори,
Голова його в уборі.
Як корона гребінець –
Хто ж цей голосистий мешканець
(Півник)
- Що об’єднує цих тварин?
Ознайомлення з текстом української народної казки "Колосок ". За допомогою ЛЕГО розбийтесь на 6 груп за кольором.
Метод « Шість капелюхів»
1 група «Білий капелюх»
Сфокусуйте увагу на інформації, розкажіть про те, що відбувається у казці.
2 група «Жовтий капелюх»
Дослідіть позитивну сторону події, що відбулася у казці , дайте оптимістичний прогноз.
3 група « Чорний капелюх»
Знайдіть недоліки у цій ситуації. Прокритикуйте ситуацію.
4 група «Червоний капелюх»
Висловіть свої емоції до ситуації, не вдаючись у подробиці та міркування.
5 група «Зелений капелюх»
Знайдіть альтернативу . Як події могли розвиватися по- іншому.
6 група« Синій капелюх»
Поміркуй, оціни ситуацію.Експерти
Заслуховуємо відповіді груп у такому порядку:
1 відповідає «Білий капелюх», заслуховуємо інформацію.
2відповідає «Чорний капелюх», критика.
3 відповідає «Жовтий капелюх», позитив.
4 відповідає « Червоний капелюх», емоції.
5 відповідає « Зелений капелюх» , альтернатива.
6 відповідає «Синій капелюх»,експерти.
|