Тема. Множення у випадку кількох нулів у множнику.
Розв'язування задач двома способами. Мета. Ознайомити учнів з випадком
письмового множення, коли всередині першого множника є нулі; формувати уміння
розв'язувати задачі двома способами; розвивати вміння розв'язувати практичні
завдання; продовжити формування комунікативних компетенції, пізнавальних умінь
дітей, розвивати пізнавальні процеси у їх взаємозв'язку, формувати активну
життєву позицію; виховувати зацікавлення до предмета. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки
для опитування; схема задачі; презентація на слайдах. Зміст уроку І. Організація класу Дзвенить,
дзвенить шкільний дзвінок - Нас кличе до
навчання. Ми поспішаєм на
урок, І знов йдемо у
світ пізнання. (Л.
Зоріна) - Діти, що ви очікуєте
від цього уроку? Запишіть свої
очікування на аркушах, а в кінці уроку ми дізнаємося, чи справдилися вони. II. Актуалізація опорних знань . Повторення вивченого - Яку тему вивчали на
попередньому уроці? (Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові.) - Якого типу задачі на наших уроках є частими гостями( Задачі на рух) - Що треба знати щоб їх розв’язувати? (Правила знаходження
часу, відстані, швидкості.) 1. Перевірка домашнього завдання.
а) Зачитати відповідь до задачі № 437.
Читати далі
|